Jsme největší strojírenský web
Oslavte s námi víc než 142 tisíc návštěv a 752 tisíc zobrazených stránek za měsíc leden! Máme pro vás dárek...

Otestujte si plánovanou automatizační aplikaci před jejím spuštěním

Otestujte si plánovanou automatizační aplikaci před jejím spuštěním SCHUNK Intec s.r.o. vydáno dne 17. března 2021

Na ploše 800 metrů čtverečních vybudovala společnost Schunk nové aplikační centrum, v němž si mohou zákazníci reálně otestovat svá automatizační řešení. Centum CoLab se nachází s sídle firmy v německém Brackenheim-Hausenu.

Možností pro automatizování je spousta a nové technologie toto spektrum stále rozšiřují. Nové technologie ale přinášení i nejistotu a váhání nad jejich využitím, přestože mohou skrývat velký potenciál. Je plánovaná kolaborativní aplikace realizovatelná? Je dané uchopovací zařízení vhodné pro můj obrobek? Zvládne dané řešení požadovaný takt? Aby bylo možné nejen na tyto otázky zodpovědně odpovědět, rozšiřuje SCHUNK svou nabídku služeb o nové aplikační centrum. CoLab nabízí zákazníkům prostor k tomu, aby se společně s aplikačními inženýry SCHUNK dobrali ke vhodnému řešení pro svou aplikaci. Plocha je rozdělena na menší buňky: lehké roboty včetně kobotů, průmyslové roboty a testovací sestavy. Dvanáct průmyslových robotů a kobotů pomáhá při řešení konkrétních problémů. „V centru CoLab podporujeme naše zákazníky, aby pomocí širokého portfolia SCHUNK vyvinuli rychle a pohodlně vhodné řešení pro jejich aplikaci. Během posuzování  můžeme zohlednit či zvážit speciální požadavky a cíleně odpovědět na otázky,“ vysvětluje Dr.-Ing. Fabian Ballier, vedoucí týmu CoLab.

Přitom se centrum zaměřuje  především na oblasti použití nových technologií SCHUNK. Pan Ballier se svými kolegy nabízí podporu například při nasazení nových chapadel ADHESO a poskytují testovací prostředí pro použití magnetických chapadel. Aplikace jsou většinou ve spojení s lehkými roboty, ale je možná i integrace běžných průmyslových robotů od různých výrobců. „CoLab nám nabízí možnost rozvíjet nové oblasti použití společně s našimi zákazníky a sbírat zkušenosti používáním nových technologií. Uživatelé mají možnost sami vidět, jak by mohlo řešení fungovat a předem si jej otestovat,“ podtrhuje Ballier. Kromě osobních návštěv jsou možná i digitální jednání nebo webináře. Kdo by si chtěl své automatizační řešení nejprve ověřit, ten se může obrátit na svého obchodního zástupce nebo technickou podporu firmy SCHUNK.

Příspěvek zatím nikdo neokomentoval. Buďte první.