Universal Robots spustil unikátní Service360

Firemní aktuality Firemní aktuality
— vydáno 11. prosince 2020

Všechna zařízení na výrobní lince někdy potřebují seřídit nebo opravit. Přitom je často velmi složité zastavit výrobu kvůli opravě či servisní prohlídce. Nová služba od Universal Robots přináší možnost připravit se na neočekávané události a zůstat tak ve hře.

Novinkou je možnost proaktivního sledování, optimalizace a zajištění výkonu kobotu díky vylepšené technické podpoře a pravidelným servisním prohlídkám. Možnost komplexní technické podpory chrání výrobní linku, zvyšuje efektivní provozní dobu, snižuje rizika a podporuje obchodní úspěch tím, že zákazníka připraví na neočekávané události. Service360 rozšiřuje standardní záruku a je k dispozici i pro zákazníky, kteří roboty instalovali v minulosti. Service360 zákazníkům zajistí zmírnění rizik a kontrolu nad neočekávanými náklady souvisejícími s neplánovaným požadavkem na servis, náhradní díly nebo přerušení výroby. Bezodkladné obnovení výroby je možné díky rychlé dodávce náhradních dílů z globální distributorské sítě Universal Robots. Certifikovaní inženýři Universal Robots, experti na automatizaci a online zákaznická podpora je klientům k dispozici pro řešení dotazů 24/7, ti všichni přispívají svým zákazníků k maximální návratnosti investice do kobotů. 

Servis360 ve dvou balíčcích 

UR Basic Warranty je součástí dodávky každého robotu, pokrývá záruku po dobu 12 měsíců a zaručuje průměrnou dobu odezvy do 4 hodin. Součástí je řešení požadavků prostřednictvím Universal Robots a globální sítě jejích partnerů. Samozřejmostí je zákaznický portál myUR – online platforma pro správu servisních požadavků, komunikaci s experty, zobrazování případů z minulosti a vyhledávání informací a návodů v databázích. Přístupný je 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Náklady jsou kryté zárukou. Tento balíček je v pořizovací ceně Robota. Rozšířený balíček UR Service360 Basic lze dokoupit kdykoliv během záruční doby zařízení a přizpůsobit se tak každému firemnímu rozpočtu. Nabízí opakované rozšíření záruky o 12 měsíců, průměrnou dobu odezvy do 4 hodin a přístup k portálu myUR. Mezi hlavní výhody patří předvídatelnost výroby díky jistotě provozuschopnosti robotu. 60 % problémů je vyřešeno obratem. Všechny díly a náklady na servis jsou obsaženy v rámci služby. 

Prevence místo opravy

Universal Robots chce, aby zákazníci za své investice do kobotů dostali co nejlepší služby. Všechny produkty UR Service360 zahrnují opravy prováděné zkušenými inženýry přímo na místě, nebo vzdáleně. Cílem je optimalizace pracovního výkonu robotu a spolehlivá a předvídatelná výroba. Samozřejmostí je přizpůsobení se servisním plánům a zvyklostem zákazníka. Podrobnosti o službě Service360 najdete na webu www.universal-robots.com/cs/produkty/ur-service360.  

Další článek: Připojte se k budoucnosti s konektory Murrelektronik